Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

1.1 Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) upravují práva a povinnosti mezi společností APL-HomeHarmony s.r.o., IČO: 21975281, se sídlem Kaprova 42/14, Staré Město, 110 00 Praha 1, Česká republika (dále jen „Prodávající“ nebo „Veltrix“), a zákazníky při poskytování služeb a dodávkách zařízení v oblasti chytrých domácností.

1.2 Prodávající vystupuje pod obchodní značkou Veltrix.

1.3 Prodávající odebírá část zařízení od ověřených třetích stran a oficiálních partnerů (dále jen „Dodavatel“), které zákazník nalezne na Hlavní stránce, webové stránky Veltrix.cz

1.4 Kontaktní údaje:

2. Předmět smlouvy

2.1 Prodávající poskytuje zákazníkům zejména tyto služby:

2.2 Nabídka je určena výhradně pro Českou republiku, ale i pro Slovenskou republiku

3. Uzavření smlouvy

3.1 Smlouva je uzavírána individuálně, buď osobním podpisem obou stran, nebo elektronicky:

3.2 Zákazník může o službu nebo produkt žádat:

4. Cena a platební podmínky

4.1 Cena zakázky je určena individuální nabídkou a vždy je uvedena včetně všech poplatků.

4.2 Cena je konečná a v současné době není uváděna včetně DPH, protože Prodávající není plátcem DPH. Pokud by došlo ke změně statutu, bude tato informace aktualizována.

4.3 Způsoby platby:

4.4 Prodávající vystavuje po předchozí domluvě zálohovou fakturu, která má splatnost ještě před datumem instalace

5. Dodání a instalace

5.1 Dodání se rozumí fyzická instalace všech zařízení, jejich ozkoušení, uvedení do provozu a zaškolení zákazníka.

5.2 Instalace probíhá po celé České republice a je prováděna osobně zaměstnanci nebo smluvními partnery Veltrix.

5.3 Po dokončení instalace je sepsán předávací protokol, ve kterém jsou uvedena všechna nainstalovaná zařízení.

5.4 Doprava a další náklady spojené s instalací jsou zahrnuty v konečné ceně zakázky.

5.5 Pokud zákazník zruší termín instalace v den domluvené instalace, je Veltrix oprávněn účtovat storno poplatek ve výši odpovídající nákladům na dopravu na místo instalace a místo kde jsou uložena všechna instalovaná zařízení.

5.6 Prodávající si vyhrazuje právo na stanovení nebo přesunutí termínu instalace v jeho prospěch, přesunutí musí zákazníkovi oznámit minimálně 7 dní dopředu a s dostatečným odůvodněním zákazníkovi, stanovení termínu instalace bude určováno výhradně dle harmonogramu Prodávajícího.

6. Reklamace a Záruka

6.1 Na všechna dodaná zařízení poskytujeme zákonnou záruku v délce 24 měsíců ode dne převzetí instalace zákazníkem (podpisem předávacího protokolu). Záruka se vztahuje na vady materiálu a výrobní vady.

6.2 Záruka se vztahuje pouze na vady, které vznikly při běžném užívání zařízení v souladu s pokyny výrobce a našimi instalačními postupy.

6.3. Omezení záruky

Záruka se nevztahuje na:

6.4 Reklamaci je nutné uplatnit písemně bez zbytečného odkladu po zjištění vady, a to na email info@veltrix.cz

Po obdržení reklamace zahájíme proces posouzení vady. Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se se zákazníkem nedohodneme jinak.

6.5. Způsob vyřízení reklamace

V případě uznané reklamace:

6.6 V případě, že reklamace nebude uznána, vyhrazujeme si právo účtovat zákazníkovi náklady na diagnostiku a dopravu dle aktuálního ceníku.

6.7 Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zařízení a musí být vráceno kompletní, nepoškozené a nejlépe v původním obalu. Náklady na vrácení zařízení nese zákazník.

6.8. Technická podpora HELPDESK

Upozorňujeme, že v případě neuznání reklamace z důvodu neoprávněného uplatnění vady může být zákazníkovi účtována cena za diagnostiku a případné náklady na dopravu dle ceníku stanoveným individuálně ve smlouvě mezi Prodávajícím a zákazníkem!

7. Odstoupení od smlouvy

7.1. Pokud zákazník využije práva na odstoupení od smlouvy, je povinen vrátit zařízení v původním stavu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 7 dnů od odeslání oznámení o odstoupení, případně došlých zařízení.

7.2. Náklady na vrácení zařízení hradí zákazník.

7.3. V případě instalovaných služeb, které již byly zákazníkovi poskytnuty na jeho výslovné přání před uplynutím lhůty pro odstoupení, nemá zákazník právo na odstoupení od smlouvy bez úhrady již provedených prací.

7.4. Prodávající si vyhrazuje právo na vrácení finančních prostředků, které zákazník zaplatil předem na objednání domluvených zařízení, ve lhůtě 30 dnů od obdržení vrácených zařízení, z důvodu reklamace u třetích stran (dodavatelů).

7.5. Zákazník odpovídá za snížení hodnoty vráceného zařízení, které vzniklo v důsledku nakládání s tímto zařízením jiným způsobem, než je nutné k seznámení se s povahou, vlastnostmi a funkčností zařízení. V takovém případě má prodávající právo na přiměřenou náhradu odpovídající snížení hodnoty zařízení.

7.6. V případě, že zákazník vrátí zařízení nekompletní, poškozené nebo s opotřebením přesahujícím běžné užívání, vyhrazuje si prodávající právo naúčtovat náklady spojené s uvedením zařízení do původního stavu, případně snížit vracenou částku o odpovídající částku.

7.7. Prodávající není povinen vrátit zákazníkovi přijaté finanční prostředky dříve, než mu zákazník zařízení předá nebo prokáže, že zařízení prodávajícímu odeslal.

7.8. Zákazník nemá právo odstoupit od smlouvy v případech uvedených v § 1837 občanského zákoníku, zejména pokud bylo zařízení upraveno podle přání zákazníka nebo pro jeho osobu.

7.9. Odstoupení od smlouvy musí zákazník učinit písemně a doručit ji na email info@veltrix.cz nebo pavlikl@veltrix.cz nebo doporučeně poštou na adresu sídla Prodávajícího, pokud prodávající předem nestanoví adresu jinou.

7.10. Prodávající doporučuje zákazníkovi použít pro odstoupení od smlouvy vzorový formulář, který mu Prodávající poskytne na vyžádání prostřednictvím emailové komunikace a doručit jej také výhradně prostřednictvím emailové komunikace na adresu info@veltrix.cz nebo pavlikl@veltrix.cz.

8. Závěrečná ustanovení

8.1 Tyto Podmínky nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění.

8.2 Prodávající si vyhrazuje právo Podmínky jednostranně měnit. Změna Podmínek se stává účinnou zveřejněním na webových stránkách Veltrix.

8.3 Veškeré spory budou řešeny přednostně smírnou cestou. V případě, že k dohodě nedojde, je příslušný věcně a místně příslušný soud podle sídla Prodávajícího.


platné od 15.5.2025